Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28174
Title: Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтами
Authors: Просяник О. П.
Мірошніченко А. Д.
Keywords: медіа
інвалідність
бездомність
сирітство
соціальна політика
Issue Date: 2022
Citation: Просяник О. П. Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтами / О. П. Просяник, А. Д. Мірошніченко // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 17 груд. 2021 р.: тези допов. – Харків : НТУ «ХПІ», 2022. – С. 99-102.
Abstract: У роботі було розглянуто особливості контенту медійних матеріалів у контексті соціальної сфери. Представлено декілька можливих варіантів, як подавати інформацію щодо інвалідності, бездомності, сирітства. Наведено перелік можливостей медіапрацівників у висвітленні цих питань.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28174
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези Просяник О., Мірошніченко А.pdf353,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.