Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28174
Назва: Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтами
Автори: Просяник О. П.
Мірошніченко А. Д.
Теми: медіа
інвалідність
бездомність
сирітство
соціальна політика
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Просяник О. П. Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтами / О. П. Просяник, А. Д. Мірошніченко // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 17 груд. 2021 р.: тези допов. – Харків : НТУ «ХПІ», 2022. – С. 99-102.
Короткий огляд (реферат): У роботі було розглянуто особливості контенту медійних матеріалів у контексті соціальної сфери. Представлено декілька можливих варіантів, як подавати інформацію щодо інвалідності, бездомності, сирітства. Наведено перелік можливостей медіапрацівників у висвітленні цих питань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28174
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Просяник О., Мірошніченко А.pdf353,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.