Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 381-390 из 463.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022The internet as an educational and communicative environment for student youthAgalarova K.; Sorokina H.; Uhrimova l.; Kozlova O.; Sutula O.; Turuta O.
2023Вплив військового конфлікту на формування політичних поглядів суспільства засобами соціальних мережЯцун В. В.
2023Маніпуляції в рекламіКушнаренко Ю. М.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2023Особливості формування медіастратегії підприємства із залученням концепції універсального дизайнуШвець Д. В.
2023Формування інформаційної безпеки українського суспільства в умовах війниАртеменко Ю. В.
2023Використання лідерів думок у рекламній кампаніїГольнік Є. С.
2023Впровадження засобів формування довіри у рекламіКулініч С. О.
2023Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживачаКоваль Є. П.