Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29531
Название: Особливості формування медіастратегії підприємства із залученням концепції універсального дизайну
Авторы: Швець Д. В.
Ключевые слова: медіастратегія
універсальний дизайн
медіакомунікації
медіапланування
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Швець Д. В. Особливості формування медіастратегії підприємства із залученням концепції універсального дизайну / Д. В. Швець // Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей наук: матеріали IV Міжнародної студентської наукової конференції, 17 лютого, 2023 р. Тези допов. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2023. – С. 233-235.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена особливостям формування модернізованої медіастратегії підприємства із залученням концепції універсального дизайну. Проаналізовані переваги після провадження концепції універсального дизайну у стратегічну систему медіакомунікацій підприємства. Доведено, що основою для стратегічного планування комунікації бренду може стати інклюзивна течія універсального дизайну.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29531
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Швець Д.В._тези.pdf199,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.