Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29531
Назва: Особливості формування медіастратегії підприємства із залученням концепції універсального дизайну
Автори: Швець Д. В.
Теми: медіастратегія
універсальний дизайн
медіакомунікації
медіапланування
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Швець Д. В. Особливості формування медіастратегії підприємства із залученням концепції універсального дизайну / Д. В. Швець // Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей наук: матеріали IV Міжнародної студентської наукової конференції, 17 лютого, 2023 р. Тези допов. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2023. – С. 233-235.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена особливостям формування модернізованої медіастратегії підприємства із залученням концепції універсального дизайну. Проаналізовані переваги після провадження концепції універсального дизайну у стратегічну систему медіакомунікацій підприємства. Доведено, що основою для стратегічного планування комунікації бренду може стати інклюзивна течія універсального дизайну.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29531
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швець Д.В._тези.pdf199,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.