Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
русский
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Факультет міжнародних відносин і журналістики
Кафедра управління соціальними комунікаціями
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)
Методичні матеріали (УСК)
Монографії (УСК)
Навчальні видання (УСК)
Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір (УСК)
Статті (УСК)
Статті студентів (УСК)
Інше (УСК)
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тема
Дата випуску
Містить файл(и)
Дорівнює
Містить
Ідент.
Не дорівнює
Не містить
Не ідент.
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
Дата випуску
Містить файл(и)
Дорівнює
Містить
Ідент.
Не дорівнює
Не містить
Не ідент.
Результати 1-10 зі 25 (час пошуку: 0.009 секунди).
назад
1
2
3
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2017
Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)
Сорокіна Г. В.
2017
Проблема концептуалізації потенціального лінгвального буття і термін langue у рукописній спадщині Ф. де Соссюра
Просяник О. П.
2017
Роль наукового журналу “Economic development and cultural change” у популяризації економічних ідей Саймона Кузнеця
Чекштуріна В. М.
2017
Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу
Птащенко О. В.
2017
Культура та комунікація : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівня
Просяник О. П.
2017
Основи маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Зима О. Г.
2017
Управління комунікаційними процесами у бізнес-середовищі : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівня
Зима О. Г.
2017
Медіатехнології : робоча програма для студентів спецільності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівня
Бєлікова Ю. В.
2017
Теорія та практика рекламної комунікації : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівня
Сорокіна Г. В.
2017
Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗ
Птащенко О. В.
;
Цинцкіладзе А. Р.
;
Волкова В. В.
Розкриття
за авторами
12
Птащенко О. В.
5
Зима О. Г.
4
Просяник О. П.
3
Сорокіна Г. В.
2
Кошарна В. В.
2
Станкова А. О.
2
Цинцкіладзе А. Р.
1
Maliukina A. A.
1
Nardіеllo G. G.
1
Naumik-Gladka K. G.
.
далі >
за темами
6
маркетинг
5
реклама
3
маркетингові комунікації
3
маркетингові інструменти
3
мова
3
мовлення
3
рекламна комунікація
2
високотехнологічна продукція
2
високотехнологічне підприємництво
2
високотехнологічний маркетинг
.
далі >
містить файли
25
true