Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.024 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)Просяник О. П.
2016Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)Просяник О. П.
2016Проблемність поняття і терміну langageПросяник О. П.
2016Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринкахЖосан Г. В.; Трухачова К. В.; Зима О. Г.
2016Технологія створення он-лайн анкети для маркетингово-моніторингових опитувань за допомогою Google FormsБєлікова Ю. В.
2016Узагальнення інформації щодо способів маніпулювання та захисту від маніпуляціїЗима О. Г.
2016Драйвери та бар`єри використання on-line опитувань в Україні.Бєлікова Ю. В.
2016Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходуСорокіна Г. В.
2016Споживацька поведінка у соціокультурному аспектіСорокіна Г. В.
2016Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампаніїБєлікова Ю. В.