Статті студентів (УСК) : [131] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 81 по 100 из 131
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Особливості формування медіастратегії підприємства із залученням концепції універсального дизайнуШвець Д. В.
2023Впровадження засобів формування довіри у рекламіКулініч С. О.
2023Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживачаКоваль Є. П.
2023Використання лідерів думок у рекламній кампаніїГольнік Є. С.
2023Формування інформаційної безпеки українського суспільства в умовах війниАртеменко Ю. В.
2023Особливості побудови внутрішньої комунікації у роздрібній торгівліПластовець А. О.; Сорокіна Г. В.
2023Збереження та просування української культури в умовах війниПридатько С. М.
2023Фактори створення медіаконтенту для молодіКороткова К. І.
2023Семіотичний підхід до вибору тактики просування брендуАгаханова О. А.
2023Розвиток особистого бренду за допомогою соціальних мережПідмолода С. Д.
2022Приклади використання сторітелінгу як інструменту впливу на аудиторію в українських рекламних роликахБейгель М. Б.; Сорокіна Г. В.
2022Інструменти інтернет-маркетингу для ринку автомобільних послугШершень В.
2021Особливості комунікації у віртуальному середовищіСахань Д. М.
2022Особливості складання медіаплану для ІТ-школиМедведєва Ю. Є.; Кулікова К. В.
2022Ефективність негативних емоцій у рекламіРибалко К. В.
2022Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторіїПавлюк М. О.
2022Проблема гендерних стереотипів в сучасних рекламних кампаніяхМедведєва Ю. Є.
2022Просування nails-студії у InstagramКриворучко О. О.
2022Вплив звукових ефектів на комунікаціюШилов В.
2022Сутність інформаційної війни Росії проти УкраїниБурякова А.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 81 по 100 из 131