Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24670
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorMazorenko O. V.-
dc.contributor.authorMyronova O. M.-
dc.date.accessioned2021-02-12T08:53:50Z-
dc.date.available2021-02-12T08:53:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationMazorenko O. V. Modern aspects of organizing the marketing activity / O. V. Mazorenko, O. M. Myronova. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V науково-практ. конф., 26–27 лист. 2020 р. : тези допов.– Одеса : «Гельветика», 2020. – С. 212–213.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24670-
dc.description.abstractThe essence and content of modern marketing activities organizing. Factors influencing size of marketing organization are identified. Traditional types of marketing organizational structures are analyzed. Their strengths and weaknesses are considered. The contemporary marketing organizational structures are described. It is proved that all types of marketing organizational structures have unique strengths.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing organizational structureru_RU
dc.subjecttraditional marketing organizational structureru_RU
dc.subjectcontemporary marketing organizational structureru_RU
dc.titleModern aspects of organizing the marketing activityru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mazorenko,Myronova-tezis.pdf109,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.