Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24674
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБутенко Д. С.-
dc.contributor.authorНемашкало К. Р.-
dc.date.accessioned2021-02-12T09:16:07Z-
dc.date.available2021-02-12T09:16:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБутенко Д. Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівлі / Д. Бутенко, К. Немашкало // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V науково-практ. конф., 26–27 лист. 2020 р. : тези допов. – Одеса : «Гельветика», 2020. – С. 19–20.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24674-
dc.description.abstractРозглянута модель планування у сфері інтернет-маркетингу, що характеризує дії покупців на всіх етапах продажу та допомагає підприємцям у пошуку нових каналів збуту товарів чи послуг. Визначені етапи моделі «воронка продаж». Надана характеристика 5 етапам моделі: повідомлення та його розповсюдження; зацікавленість клієнтів; відгук на повідомлення; продаж товару; допомога після продажу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпідвищення ефективності інтернет-торгівліru_RU
dc.titleВикористання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівліru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бутенко,_Немашкало-tezis.pdf179,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.