Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24674
Title: Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівлі
Authors: Бутенко Д. С.
Немашкало К. Р.
Keywords: підвищення ефективності інтернет-торгівлі
Issue Date: 2020
Citation: Бутенко Д. Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівлі / Д. Бутенко, К. Немашкало // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V науково-практ. конф., 26–27 лист. 2020 р. : тези допов. – Одеса : «Гельветика», 2020. – С. 19–20.
Abstract: Розглянута модель планування у сфері інтернет-маркетингу, що характеризує дії покупців на всіх етапах продажу та допомагає підприємцям у пошуку нових каналів збуту товарів чи послуг. Визначені етапи моделі «воронка продаж». Надана характеристика 5 етапам моделі: повідомлення та його розповсюдження; зацікавленість клієнтів; відгук на повідомлення; продаж товару; допомога після продажу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24674
Appears in Collections:Статті (МБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бутенко,_Немашкало-tezis.pdf179,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.