Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24813
Назва: Дидактичні засоби формування медіативної компетентності на занятті з іноземної мови
Автори: Ципіна Д. С.
Теми: аргументація
дидактичні засоби
дискурс
медіативна діяльність
медіативна компетентність
медіатор
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Ципіна Д. С. Дидактичні засоби формування медіативної компетентності на занятті з іноземної мови / Д. С. Ципіна. // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. : збірник наукових праць. - Запоріжжя: Запорізький нац-ий ун-т, 2020. - № 1(34). - C. 366–372.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається медіативна діяльність як ефективний та перспективний спосіб управління ризиками та проблемами, подолання конфліктних або кризових ситуацій, що виникають під час професійної діяльності фахівця економічного профілю. Надається детальний розгляд моделей навчання медіації та інтерактивної та неінтерактивної форм формування медіативної компетентності на заняттях з іноземної мови, що дозволяють активізувати пізнавальну діяльність майбутніх фахівців та створюють необхідні умови для розвитку зазначених якостей. Зазначається, що опанування умінь та навичок з медіації потребує використання спеціальних прийомів та дидактичних засобів, серед яких техніки постановки питань, активного слухання тощо Запропоновано комплекс дидактичних засобів, що спрямовані на формування медіативної компетентності на заняттях з іноземної мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24813
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ципіна _стаття.pdf390,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.