Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24856
Назва: Джерела формування конкурентних переваг підприємства
Автори: Пасько М. І.
Серікова О. М.
Теми: конкурентна перевага
джерела формування конкурентних переваг
підходи щодо визначення джерел конкурентних переваг
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Пасько М. І. Джерела формування конкурентних переваг підприємства / М. І. Пасько, О. М. Серікова. // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств в сучасних умовах господарювання : матеріали десятої міжвузівської наук.-практ. конф., 26 лист. 2020 р. : тези допов. – Харків : НАНГУ, 2020. – С. 102-103.
Короткий огляд (реферат): Визначено різноманітність підходів щодо джерел формування конкурентних переваг. Розглянуто концепції, що визначають головні джерела формування конкурентної переваги підприємства в сучасних умовах господарювання: інституційна, ринкова та ресурсна. Зазначено, що кожна конкурентна перевага має свій ресурс, тому ринкові позиції компанії визначаються кількістю конкурентних переваг, їх значимістю і тривалістю життєвого циклу конкурентної переваги. Чим більша кількість унікальних, важкодоступних для відтворення конкурентних переваг і чим довша тривалість їх життєвого циклу, тим міцніші стратегічні позиції компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24856
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пас_ко_М._Серiкова_О._Тези.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.