Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24991
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПархоменко Н. О.-
dc.contributor.authorЄфремова Н. О.-
dc.date.accessioned2021-03-22T10:01:54Z-
dc.date.available2021-03-22T10:01:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПархоменко Н. О. Корпоративна соціальна відповідальність бізнес-структур в контексті інноваційного розвитку / Н. О. Пархоменко, Н. О. Єфремова. // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали Четвертої міжнар. наук.-практ.ї інтернет-конф., 8 жовт. 2020 р. – Харків: ХНТУСГ, 2020. – С. 108-110.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24991-
dc.description.abstractВ дослідженні охарактеризована концепція соціально-етичного маркетингу, яка лежить в корпоративної соціальної відповідальності. Представлено переваги отримання економічної, соціальної та екологічної результативності в контексті корпоративної стійкості сучасними бізнес-системами. Надано рекомендації щодо орієнтації сучасного вітчизняного менеджменту на систему управління бізнес-структурами, в основі якої лежить концепція соціально-відповідального маркетингу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectуправління бізнес-структурамиru_RU
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьru_RU
dc.subjectконцепція соціально-відповідального маркетингуru_RU
dc.titleКорпоративна соціальна відповідальність бізнес-структур в контексті інноваційного розвиткуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пархоменко_Н.О.,_Eфремова_Н.О.pdf206,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.