Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24991
Назва: Корпоративна соціальна відповідальність бізнес-структур в контексті інноваційного розвитку
Автори: Пархоменко Н. О.
Єфремова Н. О.
Теми: управління бізнес-структурами
корпоративна соціальна відповідальність
концепція соціально-відповідального маркетингу
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Пархоменко Н. О. Корпоративна соціальна відповідальність бізнес-структур в контексті інноваційного розвитку / Н. О. Пархоменко, Н. О. Єфремова. // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали Четвертої міжнар. наук.-практ.ї інтернет-конф., 8 жовт. 2020 р. – Харків: ХНТУСГ, 2020. – С. 108-110.
Короткий огляд (реферат): В дослідженні охарактеризована концепція соціально-етичного маркетингу, яка лежить в корпоративної соціальної відповідальності. Представлено переваги отримання економічної, соціальної та екологічної результативності в контексті корпоративної стійкості сучасними бізнес-системами. Надано рекомендації щодо орієнтації сучасного вітчизняного менеджменту на систему управління бізнес-структурами, в основі якої лежить концепція соціально-відповідального маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24991
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пархоменко_Н.О.,_Eфремова_Н.О.pdf206,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.