Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25376
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБєлікова Ю. В.-
dc.contributor.authorСорокіна Г. В.-
dc.date.accessioned2021-05-28T09:25:32Z-
dc.date.available2021-05-28T09:25:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБєлікова Ю. В. Інклюзивні та гендерно-чутливі практики в рекламній комунікації / Ю. В. Бєлікова, Г. В. Сорокіна // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського. – Серія: Філологія. Журналістика. – 2021. ‒ Т. 32 (71). ‒ No 1. ‒ Ч. 3 . – С. 240-246.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25376-
dc.description.abstractСтаття присвячена інклюзивним і гендерночутливим практикам у сучасній рекламній комунікації. У роботі проаналізовані успішні кейси інклюзивної та гендерночутливої рекламної комунікації на прикладі світових та українських брендів, зазначено малопоширеність таких практик в українському рекламному полі. Вивчено вплив інклюзивних практик у рекламній комунікації на бренд. Запропоновані ряд рекомендацій зі створення інклюзивного й гендерночутливого рекламного контенту: візуальна присутність / підтвердження різноманіття представниць/ків різних соціально-демографічних, національних, релігійних, гендерних груп; коректна мова; коректні зображення; зв’язок із реальністю; трансляція ціннісних культурних кодів; руйнування стереотипів; емпатія; інтерактивність / діджиталізація для збільшення доступності продуктів / послуг. Стверджується, що рекламний продукт, який створено з урахуванням інклюзивного й гендерночутливого підходів окрім економічного прибутку має також високу комунікативну й соціальну ефективність.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінклюзіяru_RU
dc.subjectгендерru_RU
dc.subjectрекламна комунікаціяru_RU
dc.subjectвиключені групиru_RU
dc.subjectдискримінаціяru_RU
dc.subjectінклюзивний маркетингru_RU
dc.titleІнклюзивні та гендерно-чутливі практики в рекламній комунікаціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.