Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25416
Title: Дизайн мислення в рекламі : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Authors: Чекштуріна В. М.
Keywords: дизайн мислення
реклама
рекламний продукт
емпатія
інсайт
інновація
Issue Date: 2021
Citation: Дизайн мислення в рекламі : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. Чекштуріна В. М. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 10 с. (Укр. мов.)
Abstract: Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25416
Appears in Collections:Методичні матеріали (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дизайн_мислення_в_рекламі.pdf562,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.