Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25475
Назва: Аналіз ринку роздрібної торгівлі: мережевий ритейл України
Автори: Братчик А. Д.
Теми: аналіз
ринок товарів
роздрібна торгівля
ритейл
споживачі
торговельні мережі
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Братчик А. Д. Аналіз ринку роздрібної торгівлі: мережевий ритейл України / А. Д. Братчик // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. [Електронний журнал]. ‒ Харків : ХНЕУ ім. С. кузнеця, 2020. ‒ № 9. ‒ С. 29 – 32 .
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні соціально-економічні фактори, що впливають на торгівлю в країні, розглянуто особливості розвитку ринку ритейлу в Україні. Розглянуто різновиди торговельних мереж в сучасних умовах та тенденції до зміни їх форматів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25475
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (СЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стат_я_Братчик_А.Д__2.pdf268,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.