Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25591
Title: Сучасний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку
Authors: Ляліна Н. С.
Матвієнко-Біляєва Г. Л.
Панчук А. С.
Keywords: підприємництво
бізнес
діяльність підприємства
промисловість
галузь
ефективність
розвиток
виробництво
Issue Date: 2021
Citation: Ляліна Н. С. Сучасний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку / Н. С. Ляліна, Г. Л. Матвієнко-Біляєва, А. С. Панчук // Інфраструктура ринку. ‒ 2021. ‒ № 53.
Abstract: Мета. Метою дослідження є сучасний стан та негативні тенденції розвитку національного підприємництва, зокрема малого та середнього бізнесу. Незадовільною залишається обґрунтованість прогнозів розвитку сучасного бізнесу за різних сценаріїв розгортання ситуації на ринку. Методологія / методика / підхід. Теоретичною та методологічною основою дослідження є діалектичний метод пізнання, системний підхід до вивчення розвитку малого та середнього бізнесу. Комплексна програма розвитку малого та середнього підприємництва в Україні має на меті створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього підприємництва шляхом спрямування дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів підприємництва, громадських організацій та об’єднань підприємців для підвищення їх ролі у вирішенні завдань соціально-економічного розвитку та забезпечення конкурентоспроможності країни. Результати. У результаті проведеного дослідження обґрунтовано, що малий та середній бізнес в Україні розвивається і має перспективи. Так, є свої переваги і недоліки в сучасному бізнесі, які необхідно враховувати, але чітко бачимо, що є підтримка держави різних галузей країни і це гарантією для іноземних інвесторів. Оригінальність / наукова новизна. У сучасних ринкових умовах, де щодня стають жорсткішими умови конкурентної боротьби, не можлива діяльність малого та середнього бізнесу без створення чіткої системи взаємодії з зовнішнім середовищем та оптимізації своєї діяльності для задоволення потреб споживачів та максимізації прибутку підприємства. Дістало подальшого розвитку теоретичне положення щодо малого та середнього бізнесу. Практична цінність / значущість. Для українських організацій управління підприємством як системою, в складних умовах сучасного бізнесу, має особливо важливе значення, оскільки зміна ситуації в країні, поступове освоєння нового економічного порядку змушує все більшу кількість підприємців і логістів усвідомлювати необхідність досягнення не тільки сьогочасних (одержання негайного прибутку), але і довгострокових цілей. В залежності від того, на якому етапі розвитку підприємство знаходиться на даний момент, для нього можуть бути запропоновані заходи по оптимізації як системи в цілому, так і окремих її ланок.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25591
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.