Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25671
Назва: Концептуальні засади формування та розвитку конкурентних переваг дестинації на туристичному ринку
Автори: Тимошенко К. В.
Теми: туристична дестинація
туристичний імідж
туристична політика
конкурентоспроможність
конкурентна перевага
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Тимошенко К. В. Концептуальні засади формування та розвитку конкурентних переваг дестинації на туристичному ринку / К.В. Тимошенко // Економічний простір. – 2020. – № 161. ‒ С. 99-103.
Короткий огляд (реферат): Глобалізація сучасного світу, яка знаходить вияв у багатьох сферах життєдіяльності суспільства, задає нові парадигми соціально-економічного розвитку. Це проявляється і в актуалізації формування нових моделей конкуренто-спроможності, у рамках яких конкурентоспроможність постає як суспільна ідеологія, спрямована на вироблення конкурентних переваг на всіх рівнях господарювання: макро-, мезо- і мікрорівні. У таких умовах особлива роль відводиться регіональній конкурентоспроможності. Значною мірою це зумовлено перетворенням регіонів на самостійних гравців світового ринку, здатних зміцнювати не лише власний конкурентний статус, а й сприяти підвищенню рівня конкурентоспроможності країни на зовнішніх ринках. Для отримання максимальної вигоди від туризму кожна держава розробляє туристичну політику, яка є одним із видів соціально-економічної політики держав. При цьому одним із найбільш актуальних питань є проблема формування туристичного іміджу як джерела конкурентоспроможності регіону.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25671
Розташовується у зібраннях:Статті (ПіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
687-Текст_статтi-803-1-10-20201217.pdf320,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.