Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25753
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКазакова Н. В.-
dc.date.accessioned2021-07-16T09:37:43Z-
dc.date.available2021-07-16T09:37:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКазакова Н. В. Айдентика як інструмент рекламної комунікації інтернет-бренду / Н. В. Казакова // Світові тенденції у сфері реклами і зв’язків з громадськістю: проблеми та перспективи : матеріали І міжвузівської студентської наук.-практ. конф., 11 бер. 2021 р. – Київ: Факультет міжнародних відносин Нац-го авіаційного ун-ту. – 2021. – С. 30–35.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25753-
dc.description.abstractПублікація актуалізує питання особливостей, ефективності та необхідності айдентики як інструменту рекламної комунікації для Інтернет-бренду.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectайдентикаru_RU
dc.subjectфірмовий стильru_RU
dc.subjectрекламна комунікаціяru_RU
dc.subjectІнтернет-брендru_RU
dc.titleАйдентика як інструмент рекламної комунікації інтернет-брендуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Казакова_Н._стаття.pdf270,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.