Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25753
Назва: Айдентика як інструмент рекламної комунікації інтернет-бренду
Автори: Казакова Н. В.
Теми: айдентика
фірмовий стиль
рекламна комунікація
Інтернет-бренд
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Казакова Н. В. Айдентика як інструмент рекламної комунікації інтернет-бренду / Н. В. Казакова // Світові тенденції у сфері реклами і зв’язків з громадськістю: проблеми та перспективи : матеріали І міжвузівської студентської наук.-практ. конф., 11 бер. 2021 р. – Київ: Факультет міжнародних відносин Нац-го авіаційного ун-ту. – 2021. – С. 30–35.
Короткий огляд (реферат): Публікація актуалізує питання особливостей, ефективності та необхідності айдентики як інструменту рекламної комунікації для Інтернет-бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25753
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Казакова_Н._стаття.pdf270,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.