Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25757
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯковенко В. М.-
dc.date.accessioned2021-07-16T11:27:24Z-
dc.date.available2021-07-16T11:27:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯковенко В. М. Умови формування рекламної стратегії телеканалу / В. М. Яковенко // Молодіжний економічний вісник. ‒ Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця. ‒ 2021. ‒ Вип. 4. (у друці)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25757-
dc.description.abstractУ статті досліджено поняття рекламної стратегії, умови її формування на телеканалі. В умовах розвитку соціальних мереж напрямки медіа пропонується спрямовувати на застосування різних бізнес-моделей розвитку медіа.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтелеканалru_RU
dc.subjectрекламна стратегіяru_RU
dc.subjectмедіаru_RU
dc.subjectжурналістru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.titleУмови формування рекламної стратегії телеканалуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.02_стаття_Яковенко_(1).pdf116,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.