Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25757
Назва: Умови формування рекламної стратегії телеканалу
Автори: Яковенко В. М.
Теми: телеканал
рекламна стратегія
медіа
журналіст
соціальні мережі
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Яковенко В. М. Умови формування рекламної стратегії телеканалу / В. М. Яковенко // Молодіжний економічний вісник. ‒ Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця. ‒ 2021. ‒ Вип. 4. (у друці)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено поняття рекламної стратегії, умови її формування на телеканалі. В умовах розвитку соціальних мереж напрямки медіа пропонується спрямовувати на застосування різних бізнес-моделей розвитку медіа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25757
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.02_стаття_Яковенко_(1).pdf116,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.