Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25818
Title: Фізичне виховання студентів в умовах загальнонаціонального карантину
Authors: Маракушин А. І.
Чередніченко А. В.
Бондар Л. В.
Keywords: виховання
студент
карантин
навчання
знання
мотивація
Issue Date: 2021
Publisher: Гельветика
Citation: Маракушин А. І. Фізичне виховання студентів в умовах загальнонаціонального карантину / А. І. Маракушин, А. В. Чередніченко, Л. В. Бондар // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвуз. зб. наук. пр. молод. вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім.і І. Франка .- Дрогобич: Гельветика, 2021. – Вип. 35. Т. 4. - С. 203-209.
Abstract: Проведений теоретичний аналіз робіт науковців показав, що предметом їх дослідження було визначення й упровадження інноваційних педагогічних умов і підвищення ефективності самостійних занять фізичним вихованням в умовах самоізоляції під час карантину. Показано недостатнє висвітлення цієї проблеми. Не відображено вирішення проблеми організації контролю навчання студентів з дисципліни «Фізичне виховання». Визначено, що автори майже не досліджували впровадження систем дистанційного навчання у фізичне виховання студентів. З’ясовано, що більшість студентів потребує підвищення рівня оволодіння теоретичними знаннями у сфері фізичного виховання. Установлено, що більше половини опитуваних студентів займаються фізичним вихованням самостійно, незважаючи на фактори загальнонаціонального карантину, що обмежують відвідування спортивних залів, майданчиків тощо. Перехід на дистанційну форму реалізації програми з навчальної дисципліни «Фізичне виховання» не вплинув на мотивацію більшості студентів, що займаються самостійно, негативний вплив зазначила більшість студентів, що ним не займаються. Указано, що застосування технологій он-лайн навчання в поєднанні з методиками й рекомендаціями щодо організації фізичного виховання студентів вдома, на думку авторів, зменшить ризик зниження рухової активності студентів під час карантину. Упроваджено деякі інноваційні засоби контролю в межах дисципліни «Фізичне виховання», а саме «щоденник самоконтролю»; досліджено питання занять фізичним вихованням і спортом під час карантину; проведено тестування рівня методичних і теоретичних знань; розроблено методичні рекомендації щодо організації самостійних занять фізичним вихованням студентів удома. Доведено, що «щоденник самоконтролю» стимулює студентів до розвитку автономності й відповідальності.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25818
Appears in Collections:Статті (ЗСЖіБЖ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чередниченко, Маракушин, Бондар_статья_фах.pdf399,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.