Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25886
Название: Особливості змісту навчальної дисципліни «Педагогічний консалтинг» у підготовці студентів за магістерськими програмами
Авторы: Кравченко Г. Ю.
Почуєва О. О.
Ключевые слова: педагогічний консалтинг
навчальна дисципліна
професійні компетентності
методи та форми активізації
оцінювання сформованих компетентностей
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Кравченко Г. Ю. Особливості змісту навчальної дисципліни «Педагогічний консалтинг» у підготовці студентів за магістерськими програмами / Г. Ю. Кравченко, О. О. Почуєва // Електронний науковий фаховий журнал «Імідж сучасного педагога». – 2021. – № 3 (198). – С. 42-47. http://isp.poippo.pl.ua.
Краткий осмотр (реферат): У змісті статті розглянуто питання підготовки викладача та керівника освітніх організацій за спеціальностями 011 «Освітні, педагогічні науки». Проблеми навчання студентів із зазначених спеціальностей передбачають отримання необхідних знань та можливостей професійного розвитку. Стаття звертає увагу на дослідження поняття консалтингових послуг в Україні у сфері освіти. Аналіз досліджень поняття «консалтинг» як виду діяльності, з точки зору різних підходів, дозволив з’ясувати, що він відіграє важливу роль розвиток у розвитку освітніх організацій. Так як консалтинг спирається на наукову організацію праці, системний аналіз, науково обґрунтовані методи ухвалення рішень. Зосереджено увагу на розуміння значення управлінського консалтингу, який допомагає встановити, які місця в організації найбільш уразливі, коригує діяльність організації в цілому та у свою чергу, підрозділяється на стратегічний, маркетинговий та кадровий. Доведено, що вивчення навчальної дисципліни «Педагогічний консалтинг» в умовах підготовки фахівців другого (магістерського) рівня має збагатити студентів знаннями про можливості та ефективність консалтингового консультування, здійснювати психолого-педагогічний аудит, отримати навики консультантів-тренерів, які координують діяльність у невеликих організаціях та групах, оволодіти вміннями розробляти програми інноваційного розвитку колективу та проводити різні види діагностики тощо. Встановлено, що у процесі викладання навчальної дисципліни основна увага повинна приділятися оволодінню студентами професійними компетентностями; активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, що передбачає застосування як активних, так і інтерактивних навчальних технологій; використанню певних методик активізації процесу навчання. Необхідним елементом успішного засвоєння матеріалу навчальної дисципліни є самостійна робота студентів, а система оцінювання сформованих компетентностей у студентів, яка враховує види занять стимулює до повсякденної систематичної роботи магістрів та підвищує мотивацію магістрів до опанування управлінських освітніх програм на базі оцінки результатів їх навчальної роботи
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25886
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья 4 Кравченко, Почуева.pdf567,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.