Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25892
Название: Концептуальні основи впровадження кваліметричної моделі управління розвитком професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти
Авторы: Кравченко Г. Ю.
Ключевые слова: кваліметричний підхід
технологія
модель управління професійним розвитком
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Кравченко Г. Ю. Концептуальні основи впровадження кваліметричної моделі управління розвитком професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти // The I International Science Conference on Multidisciplinary Research, January 19-21, 2021, Berlin, Germany. – Р. 675-679.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито значення застосування кваліметричного підходу в управлінні, розглянуто технологію розробки кваліметричної моделі управління професійним розвитком викладачів кафедр та етапи її використання, визначено, що найбільш ефективним механізмом оцінювання якості професійної діяльності викладача, особливо його професійного розвитку є освітній моніторинг, розглянуто кваліметричну модель управління професійним розвитком викладача кафедри, яка розкриває його професійні та особисті якості в умовах освітньої діяльності закладу вищої освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25892
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези 10 Кравченко Г.Ю. ї.pdf346,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.