Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25892
Назва: | Концептуальні основи впровадження кваліметричної моделі управління розвитком професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти |
Автори: | Кравченко Г. Ю. |
Теми: | кваліметричний підхід технологія модель управління професійним розвитком |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Кравченко Г. Ю. Концептуальні основи впровадження кваліметричної моделі управління розвитком професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти // The I International Science Conference on Multidisciplinary Research, January 19-21, 2021, Berlin, Germany. – Р. 675-679. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито значення застосування кваліметричного підходу в управлінні, розглянуто технологію розробки кваліметричної моделі управління професійним розвитком викладачів кафедр та етапи її використання, визначено, що найбільш ефективним механізмом оцінювання якості професійної діяльності викладача, особливо його професійного розвитку є освітній моніторинг, розглянуто кваліметричну модель управління професійним розвитком викладача кафедри, яка розкриває його професійні та особисті якості в умовах освітньої діяльності закладу вищої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25892 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези 10 Кравченко Г.Ю. ї.pdf | 346,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.