Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25960
Назва: Аналіз підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємства
Автори: Полюхович М. В.
Теми: підходи до формування стратегії
конкурентна стратегія
стратегія розвитку підприємства
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Полюхович М. В. Аналіз підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємства / Полюхович М. В. // Галицький економічний вісник. ‒ 2021. ‒ Т. 69. ‒ № 2. ‒ С. 118-128.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено основні підходи до формування стратегії в цілому та функціональних стратегії окремо, проаналізовано основні етапи та складові формування різних видів стратегій. Основною метою дослідження крім аналізу існуючих підходів та алгоритмів до формування різних видів стратегій було також систематизація підходів до формування стратегій та вдосконалення існуючих алгоритмів формування стратегії шляхом використання методів аналізу, синтезу – для обробки інформації щодо існуючих матеріалів; абстрагування, узагальнення, опису – для формування висновків та пропозицій по удосконаленню об′єкта дослідження; методу графічного зображення - для візуалізації отриманих результатів. В ході дослідження було проаналізовано наукові праці та звіти дослідників з різних країн світу у сфері стратегічного менеджменту та стратегічного маркетингу. За результатами дослідження було з′ясовано, що, по-перше, підходи до формування стратегії та її функціональних різновидів, в цілому не мають суттєвих відмінностей. По-друге, основні етапи формування різних видів стратегій відрізняються в більшості випадків лише ступенем деталізації загальної технології формування стратегії. Оскільки саме деталізація дозволяє врахувати особливості, які відрізняють різні види, наприклад, функціональних стратегій. З урахуванням цього було запропоновано схематичну класифікацію існуючих підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємства. Також було розроблено та запропоновано технологію формування конкурентної стратегії розвитку підприємства і представлено у вигляді схеми. Зважаючи на актуальність даного питання для власників бізнесу та керівників різних рівнів у прагненні приймати досконалі рішення та розробляти ефективні з різної точки зору стратегії, запропонована деталізація складових запропонованої технології має на меті підвищення ефективності формування даного виду стратегії на підприємстві. Крім того окремі етапи, наприклад, оцінки ефективності конкурентної стратегії розвитку, можуть мати цінність з точки зору їх подальшого наукового дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25960
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Полюхович МВ .pdf311,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.