Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25974
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черниш Л. М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-03T11:43:55Z | - |
dc.date.available | 2021-09-03T11:43:55Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Черниш Л. М. Формування кофліктологічної компетентності студентів під час занять з англійської мови / Л. М. Черниш // Інноваційна педагогіка: наук. журн.; Причорномор. наук.-дослід. ін-т екон. та інновацій. – № 35. – Т. 3 (2021). – С. 99-102. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25974 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено висвітленню підходів до формування конфліктологічної компетентності студентів під час занять з англійської мови. Представлено підходи до визначення конфліктологічної компетентності (система наукових знань про конфлікт та уміння ними керувати; складник комунікативної компетенції, спрямованої на вирішення непорозумінь між особистостями; здатність особи або групи осіб переводити деструктивні процеси в конструктивне русло, займатися саморозвитком, підсилюючи інтелектуальний і емоційно-психологічний потенціал у конфлікті). Визначено основні функції конфліктологічної компетентності: інтегративну (інтеграція і стабілізація відносин у колективі, розрядка напруження у міжособистісних і міжгрупових стосунках, консолідація формальних і неформальних груп); навчальну (уміння конструктивно вирішувати та попереджувати конфлікти або набуття досвіду конструктивної поведінки під час конфлікту); комунікативну (уміння організовувати конструктивний діалог, користуватися вербальними та невербальними засобами спілкування для вирішення конфліктної ситуації); рефлексивну (усвідомлення себе і оточуючого світу, аналізу причинно-наслідкових зв’язків, стимулюванні до саморозвитку та праці над власними помилками); профілактичну (зняття напруження у спілкуванні між учасниками на ранніх стадіях і уміння попередження розвитку конфліктної ситуації), інноваційну (вирішення протиріч учасників конфліктної ситуації, усвідомлення особистостями конфліктної взаємодії як власних інтересів, так і інтересів іншої сторони); регулятивну (врегулювання протиріч, які виникають у процесі соціальної взаємодії). Представлено підходи до формування конфліктологічної компетенції під час занять з англійської мови (проведення профілактичних бесід, організація рольових ігор, в яких студенти презентують відповідні конфліктні ситуації із їх подальшим обговоренням, міні-презентації щодо типів конфліктів та можливих шляхів їх вирішення, організація таких видів діяльності як «Creative response» і «Managing Emotions»). Установлено, що ці види діяльності дозволяють студентам зрозуміти моделі поведінки під час конфліктів та водночас підвищити рівень усного мовлення англійською мовою. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | конфліктологічна компетенція | ru_RU |
dc.subject | студенти | ru_RU |
dc.subject | функції конфліктологічної компетентності | ru_RU |
dc.subject | види діяльності | ru_RU |
dc.subject | етапи формування конфліктологічної ситуації | ru_RU |
dc.title | Формування кофліктологічної компетентності студентів під час занять з англійської мови | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Черниш Л статья 2021.pdf | 351,85 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.