Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25974
Назва: Формування кофліктологічної компетентності студентів під час занять з англійської мови
Автори: Черниш Л. М.
Теми: конфліктологічна компетенція
студенти
функції конфліктологічної компетентності
види діяльності
етапи формування конфліктологічної ситуації
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Черниш Л. М. Формування кофліктологічної компетентності студентів під час занять з англійської мови / Л. М. Черниш // Інноваційна педагогіка: наук. журн.; Причорномор. наук.-дослід. ін-т екон. та інновацій. – № 35. – Т. 3 (2021). – С. 99-102.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено висвітленню підходів до формування конфліктологічної компетентності студентів під час занять з англійської мови. Представлено підходи до визначення конфліктологічної компетентності (система наукових знань про конфлікт та уміння ними керувати; складник комунікативної компетенції, спрямованої на вирішення непорозумінь між особистостями; здатність особи або групи осіб переводити деструктивні процеси в конструктивне русло, займатися саморозвитком, підсилюючи інтелектуальний і емоційно-психологічний потенціал у конфлікті). Визначено основні функції конфліктологічної компетентності: інтегративну (інтеграція і стабілізація відносин у колективі, розрядка напруження у міжособистісних і міжгрупових стосунках, консолідація формальних і неформальних груп); навчальну (уміння конструктивно вирішувати та попереджувати конфлікти або набуття досвіду конструктивної поведінки під час конфлікту); комунікативну (уміння організовувати конструктивний діалог, користуватися вербальними та невербальними засобами спілкування для вирішення конфліктної ситуації); рефлексивну (усвідомлення себе і оточуючого світу, аналізу причинно-наслідкових зв’язків, стимулюванні до саморозвитку та праці над власними помилками); профілактичну (зняття напруження у спілкуванні між учасниками на ранніх стадіях і уміння попередження розвитку конфліктної ситуації), інноваційну (вирішення протиріч учасників конфліктної ситуації, усвідомлення особистостями конфліктної взаємодії як власних інтересів, так і інтересів іншої сторони); регулятивну (врегулювання протиріч, які виникають у процесі соціальної взаємодії). Представлено підходи до формування конфліктологічної компетенції під час занять з англійської мови (проведення профілактичних бесід, організація рольових ігор, в яких студенти презентують відповідні конфліктні ситуації із їх подальшим обговоренням, міні-презентації щодо типів конфліктів та можливих шляхів їх вирішення, організація таких видів діяльності як «Creative response» і «Managing Emotions»). Установлено, що ці види діяльності дозволяють студентам зрозуміти моделі поведінки під час конфліктів та водночас підвищити рівень усного мовлення англійською мовою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25974
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черниш Л статья 2021.pdf351,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.