Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26038
Назва: Моніторинг освітньої діяльності як сучасний інструментарій якості освіти
Автори: Коротков Д. С.
Теми: моніторинг
освітня маркетингова діяльність
аналіз якості освіти
«таксономія Блума»
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Коротков Д. С. Моніторинг освітньої діяльності як сучасний інструментарій якості освіти / Д. С. Коротков // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доповідей ІX наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 1 лист. 2020 р. ‒ Харків : Монограф, 2020. – С. 345-348.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується актуальна проблема стратегії розвитку системи освіти України в контексті вимог переходу й інтегрування національної системи освіти у європейський та світовий освітній простір. Підкреслюється, що процес підвищення якості освіти, уніфікація критеріїв та індикаторів, за якими відбувається оцінка освітніх результатів, пов’язані з розробленням моніторингу як системи збору та опрацювання інформації про стан освіти, прогнозування подальших векторів її розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26038
Розташовується у зібраннях:Статті (МВПНіПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. Коротков Д. С..pdf249,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.