Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26224
Title: Маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" першого (бакалаврського) рівня
Authors: Птащенко О. В.
Keywords: маркетинг
маркетингові інструменти
маркетинг-мікс
маркетинговий комплекс
міжнародний маркетинг
маркетингові стратегії
Issue Date: 2021
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. О. В. Птащенко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (722 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. - 44 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано контрольні запитання та методичні рекомендації, які призначені для поглиблення, конкретизації та закріплення знань, отриманих під час вивчення теоретичної частини навчальної дисципліни. Розглянуто на прикладах практичні ситуації, пов'язані з плануванням маркетингової діяльності та застосуванням маркетингового інструментарію. Рекомендовано для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26224
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021-Птащенко О В.pdf693,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.