Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26243
Название: Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі»
Авторы: Просяник О. П.
Яресько К. В.
Ключевые слова: бренд
управління брендом
бренд-орієнтований менеджмент
лояльність споживача
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Просяник О. П. Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі» / О. П. Просяник, К. В. Яресько // Український журнал прикладної економіки. ‒ 2021. ‒ Т. 6. ‒ № 2. ‒ С. 92 – 98.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуті останні тенденції у дослідженнях бренд-менеджменту. Особлива увага приділена бренд-орієнтованому управлінню та його результатам. Розглянуто систему та принципи управління брендом. Зазначено, що відсутність обґрунтованого підходу до проєктування та створення систем управління брендом на підприємстві призводить до прийняття стихійних або вузькоспеціалізованих рішень, які не мають потенціалу для розвитку. Наголошено, що ефективне управління компанією має бути бренд-орієнтованим, тобто вся активність компанії має бути спрямована на зміцнення репутації бренду. На прикладі ТМ «Кулиничі» розглянуто управління брендом: визначені основні напрями діяльності, простежено розвиток бренду підприємства від моменту започаткування. Схарактеризована діяльність та заходи, спрямовані на формування бренду та зміцнення лояльності споживачів, що мають позитивний вплив на репутацію бренду. Визначені бажані вектори розвитку ТМ «Кулиничі» як бренду з огляду на сучасні реалії та тенденції у суспільстві.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26243
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття_Просяник_О.П.,__Ярес_ко_К.В..pdf351,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.