Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26243
Title: Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі»
Authors: Просяник О. П.
Яресько К. В.
Keywords: бренд
управління брендом
бренд-орієнтований менеджмент
лояльність споживача
Issue Date: 2021
Citation: Просяник О. П. Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі» / О. П. Просяник, К. В. Яресько // Український журнал прикладної економіки. ‒ 2021. ‒ Т. 6. ‒ № 2. ‒ С. 92 – 98.
Abstract: Розглянуті останні тенденції у дослідженнях бренд-менеджменту. Особлива увага приділена бренд-орієнтованому управлінню та його результатам. Розглянуто систему та принципи управління брендом. Зазначено, що відсутність обґрунтованого підходу до проєктування та створення систем управління брендом на підприємстві призводить до прийняття стихійних або вузькоспеціалізованих рішень, які не мають потенціалу для розвитку. Наголошено, що ефективне управління компанією має бути бренд-орієнтованим, тобто вся активність компанії має бути спрямована на зміцнення репутації бренду. На прикладі ТМ «Кулиничі» розглянуто управління брендом: визначені основні напрями діяльності, простежено розвиток бренду підприємства від моменту започаткування. Схарактеризована діяльність та заходи, спрямовані на формування бренду та зміцнення лояльності споживачів, що мають позитивний вплив на репутацію бренду. Визначені бажані вектори розвитку ТМ «Кулиничі» як бренду з огляду на сучасні реалії та тенденції у суспільстві.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26243
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття_Просяник_О.П.,__Ярес_ко_К.В..pdf351,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.