Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26472
Название: Tools for ensuring creativity of advertising content
Авторы: Lysytsia N. M.
Byelikova Y. V.
Ключевые слова: creativity tools
advertising
creative economy
consumer behaviour
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Lysytsia N. M. Tools for ensuring creativity of advertising content / N. M. Lysytsia, Y. V. Byelikova // Трансформація соціальних інститутів в інформаційному суспільстві: IV Конгрес Соціологічної асоціації України. Харків 28-29 жовтня 2021 р. : тези допов. – Харків, 2021. ‒ С. 275-276.
Краткий осмотр (реферат): The tools for ensuring the creativity of advertising content were considered and illustrated by Ukrainian and foreign advertising practices. The peculiarities of advertising creativity may include: 1) adaptation to the needs of consumers, namely: conformity with consumer values; 2) heterogeneity: the type of creativity may differ depending on the stage of the product life cycle and advertising message; 3) focus on ethical norms, as the line between creativity and images, discrimination can be sensitive; 4) emotionality of the perception – emotions are a key factor in the communicative effectiveness of the advertising message.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26472
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Theses_IV_Congress_SAU-pages-1-2,275-276.pdf670,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.