Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26742
Назва: Інтернет-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського рівня)
Автори: Родіонов С. О.
Теми: інтернет-маркетинг
маркетинг
мережа Інтернет
Інтернет-технології
електронний ринок
електронний бізнес
електронна комерція
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Інтернет-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського рівня) : [Електронне видання] / укл. С. О. Родіонов. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 10 с. (укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Визначено мету і зв'язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодіють студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського рівня).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26742
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернет-маркетинг.pdf395,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.