Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26767
Title: Основні тенденції розвитку української ділової журналістики у XXI ст.
Authors: Чекштуріна В. М.
Keywords: ділова преса
бізнес-середовище
комунікант
реципієнт
контент
повідомлення
видання
Issue Date: 2021
Citation: Чекштуріна В. М. Основні тенденції розвитку української ділової журналістики у XXI ст. / В. М. Чекштуріна // SCIENCE and EDUCATION in NEW DIMENTION HUMANITIES and SOCIAL SCIENCES, IX (46). ‒ 2021. ‒ № 254. ‒ P. 55-57.
Abstract: У статті розглядаються історичні передумови розвитку ділової преси, проведено теоретичний аналіз становлення українських ділових видань. Методологічною основою було обрано принцип історичного детермінізму. Соціокомунікативний підхід дозволив сконцентруватися на комунікаційному процесі учасників ділової взаємодії. У результаті дослідження визначені особливості цільової аудиторії ділової преси, зазначені основні ознаки контенту ділових видань та доведена залежність бізнес-преси від стану економічного розвитку в країні.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26767
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chekshturina_Article_2021._Science_and_education.pdf254,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.