Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26908
Назва: Управління знаннями як складова розбудови Нової української школи
Автори: Лунячек В.Е.
Теми: заклад загальної середньої освіти
інноваційний розвиток
керівник освіти
управління знаннями
шкільний менеджмент
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Лунячек В. Е. Управління знаннями як складова розбудови Нової української школи / В. Е. Лунячек // The 5th International scientific and practical conference “Science, innovations and education: problems and prospects” (December 8-10, 2021) CPN Publishing Group, Tokyo, Japan. 2021. 1068 p., P. 492–496.
Короткий огляд (реферат): У тезах зроблено акцент на необхідності професійного розвитку керівників закладів загальної середньої освіти України в сфері управління знаннями, що є важливою складовою реалізації Концепції нової української школи. Зазначене обумовлено викликами, що виникли в процесі оптимізації шкільного менеджменту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26908
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 3.pdf476,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.