Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27027
Назва: Застосування конкурентного аналізу у розробленні маркетингової стратегії туристичного підприємства
Автори: Слєпакова К. І.
Теми: конкурентний аналіз
картка конкурентних груп
воронка продажів
бізнес-процес
канали просування
рекламна кампанія
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Слєпакова К. І. Застосування конкурентного аналізу у розробленні маркетингової стратегії туристичного підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 242 «Туризм» / К. І. Слєпакова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021.
Короткий огляд (реферат): У роботі було обґрунтовано важливість конкурентного аналізу для створення маркетингової стратегії туристичного підприємства. Також було проаналізовано воронки продажів компаній-конкурентів, та в рамках створення маркетингової стратегії було виділено бізнес-процес вибору каналу просування туристичного продукту. У дослідженні були запропоновані нові канали просування та оновлено даний бізнес. Визначено потенційно вигідні канали просування для збільшення прибутку для підприємства. Робота складається із вступу, трьох розділів, загального висновку, списку використаних джерел та додатків. Текст містить таблиці та рисунки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27027
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Слепакова_ДП.pdf1,71 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.