Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27161
Назва: Особливості формування стратегії маркетингу в умовах світової пандемії
Автори: Ларіна К. В.
Баталічева Н. О.
Теми: маркетингова стратегія
етапи планування маркетингової стратегії
COVID-19
поведінка споживачів
позиціонування брендів
онлайн комунікації
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Ларіна К. В. Особливості формування стратегії маркетингу в умовах світової пандемії / К. В. Ларіна, Н. О. Баталічева // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. присвячена видатному вченому-економісту О. Г. Ліберману : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 лист. 2021 р. ‒ Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. – С. 240-246.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті фактори, які потрібно враховувати при формуванні стратегій маркетингу в умовах невизначеності і пандемії COVID-19, описано актуальні завдання на кожному етапі формування стратегії маркетингу, відзначено важливість врахування змін в поведінці споживачів та змін в маркетингових комунікаціях, а також горизонту планування та швидкості адаптації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27161
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.