Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27230
Title: | Вікові особливості функціонального стану вестибулярної сенсорної системи в учнів середніх класів з вадами зору |
Authors: | Рядова Л. О. Скляренко В. П. Бондар Л. В. |
Keywords: | вади зору вестибулярний аналізатор відхилення в ходьбі обертання в кріслі Барані стійкість вестибулярного аналізатора учні середніх класів функціональний стан вестибулярної сенсорної системи |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Рядова Л. О. Вікові особливості функціонального стану вестибулярної сенсорної системи в учнів середніх класів з вадами зору / Л. О. Рядова, В. П. Скляренко, Л. В. Бондар // Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць. Науковий часопис Нац-го пед-го ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія № 15. / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. 12 (144). – С. 130 – 133. |
Abstract: | Розкрито роль функціонального стану вестибулярної сенсорної системи в розвитку дітей з вадами зору. Розглядалися показники стійкості вестибулярного аналізатора у школярів середніх класів з вадами зору, що визначалися та оцінювалися за результатами відхилення у ходьбі до та після обертальних навантажень в кріслі Барані. В дослідженні взяли участь 117 слабозорих учнів 5–10-х класів, вік яких 10–16 років. Представлено порівняння результатів стійкості вестибулярного аналізатора до та після обертальних навантажень в кріслі Барані у хлопців і дівчат середнього шкільного віку з вадами зору в залежності від віку. Установлено, що найкращі показники стійкості вестибулярного аналізатора до та після обертань в кріслі Барані спостерігаються в учнів 10-го класу |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27230 |
Appears in Collections: | Статті (ЗСЖіБЖ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вiковi_особливостi_функцiонал_ного_стану_вестибулярноi_.pdf | 205,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.