Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27446
Назва: Використання електронної комерції в сучасному середовищі
Автори: Матвієнко-Біляєва Г. Л.
Теми: підприємництво
електронний бізнес
підприємницька діяльність
електронна комерція
сучасний бізнес
сучасне середовище
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Матвієнко-Біляєва Г. Л. Використання електронної комерції в сучасному середовищі / Г. Л. Матвієнко-Біляєва // Молодий вчений. – 2022. – № 4(104). – С. 87-90.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є теоретичні положення та практичні рекомендації щодо розвитку та використання електронного бізнесу підприємницької діяльності в Україні; сучасний стан та негативні тенденції розвитку національного підприємництва, зокрема використання електронної комерції. У результаті проведеного дослідження обґрунтовано, що електронна комерція в Україні розвивається і має перспективи. Так, є свої переваги і недоліки в електронній комерції, які необхідно враховувати, але чітко бачимо, що є підтримка держави різних галузей країни і це гарантією для іноземних інвесторів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27446
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4436-Текст статті-4352-1-10-20220524.pdf210,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.