Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27495
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАстахова І. Е.-
dc.contributor.authorКостенко В. В.-
dc.date.accessioned2022-06-07T17:38:49Z-
dc.date.available2022-06-07T17:38:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАстахова І. Е. Маркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості території / І. Е. Астахова, В. В. Костенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матер. міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 19 лист. 2021 р.: тези допов. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – С. 338-341.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27495-
dc.description.abstractВ контексті о економічній глобалізації міста та урбаністичних територій, саме які є серцем випробувань стратегій в позиціонування самих себе в економічному змаганні та підвищення своєї привабливості. Територія, в даному випадку, розглядається як фактор адміністративної і територіальної інновації. Тому, в даній статті, ми розглянули ключові пропозиції, які покажуть, що маркетинг території – це інструмент розвитку стратегій для привабливості території міста.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпривабливістьru_RU
dc.subjectмаркетинг територіїru_RU
dc.subjectстратегії менеджментаru_RU
dc.subjectінвестиційна політикаru_RU
dc.subjectконкурентні перевагиru_RU
dc.titleМаркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості територіїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези 2021 Астахова,Костенко для репозитария.pdf2,59 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.