Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27552
Title: Проблема гендерних стереотипів в сучасних рекламних кампаніях
Authors: Медведєва Ю. Є.
Keywords: реклама
стереотипи
сексуалізація
гендер
Issue Date: 2022
Citation: Медведєва Ю. Є. Проблема гендерних стереотипів в сучасних рекламних кампаніях / Ю. Є. Медведєва // Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 25-26 лют. 2022 р. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2022. – С.15-18.
Abstract: Реклама як невід’ємна частина засобів масової інформації є одним з найефективніших способів гендерної соціалізації. Було проаналізовано особливості сучасної реклами та з’ясовано, що вона досі відтворює стереотипи патріархального способу життя в організації сімейного побуту, при чому від стереотипних уявлень та сексуалізації в першу чергу страждають жінки. Якщо реклама й намагається стверджувати ідею гендерної рівності в придбанні та використанні предметів повсякденного попиту, то це відбувається досить рідко, що безумовно, є проблемою, яка потребує вирішення.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27552
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Медведєва.pdf567,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.