Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27571
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСмоляк В. А.-
dc.date.accessioned2022-06-13T16:42:18Z-
dc.date.available2022-06-13T16:42:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСмоляк В. А. Розвиток менеджменту конкурентоспроможності фінансових установ / В. А. Смоляк // Areas of scientific thought – 2021/2022. Materials of the XVII International scientific and practical Conference, December 30, 2021 – January 7, 2022: Sheffield. Science and education LTD. – P. 46-48.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27571-
dc.description.abstractДослідження присвячене розвитку менеджменту конкурентоспроможності фінансових установ на прикладі страхових компаній. Встановлено кореляційний зв’язок між витратами на маркетинг та обсягом чистих зароблених страхових премій. Виявлено основні маркетингові інструменти, що посилюють конкурентні переваги страхових компаній у сучасних умовах діджиталізації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстрахуванняru_RU
dc.subjectстрахова компаніяru_RU
dc.subjectмаркетингова політика страховикаru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність страхової компаніїru_RU
dc.titleРозвиток менеджменту конкурентоспроможності фінансових установru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Смоляк В.А. Areas of scientific thought.pdf1,16 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.