Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27571
Назва: Розвиток менеджменту конкурентоспроможності фінансових установ
Автори: Смоляк В. А.
Теми: страхування
страхова компанія
маркетингова політика страховика
конкурентоспроможність страхової компанії
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Смоляк В. А. Розвиток менеджменту конкурентоспроможності фінансових установ / В. А. Смоляк // Areas of scientific thought – 2021/2022. Materials of the XVII International scientific and practical Conference, December 30, 2021 – January 7, 2022: Sheffield. Science and education LTD. – P. 46-48.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячене розвитку менеджменту конкурентоспроможності фінансових установ на прикладі страхових компаній. Встановлено кореляційний зв’язок між витратами на маркетинг та обсягом чистих зароблених страхових премій. Виявлено основні маркетингові інструменти, що посилюють конкурентні переваги страхових компаній у сучасних умовах діджиталізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27571
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смоляк В.А. Areas of scientific thought.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.