Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27628
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМайстренко О. В.-
dc.contributor.authorАндрійченко Ж. О.-
dc.contributor.authorБлизнюк Т. П.-
dc.date.accessioned2022-06-15T19:17:03Z-
dc.date.available2022-06-15T19:17:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМайстренко О. В. Етика комунікації працівників у соціальних мережах та її вплив на імідж компанії / О. В. Майстренко, Ж. О. Андрійченко, Т. П. Близнюк // Економіка та суспільство. – 2022. – Вип. 38.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27628-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність запровадження етичного супроводу комунікацій працівників через соціальні мережі для покращення іміджу компанії. На основі аналізу останніх досліджень у сфері формування іміджу компанії виявлено, що в умовах цифровізації суспільного життя істотно змінилася значущість факторів, які впливають на формування іміджу компанії. Ці зміни відбулися в бік зниження вагомості таких традиційних факторів, як зовнішнє середовище компанії (дизайн інтер’єрів) та вигляд її працівників (зовнішній вигляд та поведінка) і посилення впливу факторів присутності в Інтернеті та зовнішніх онлайн комунікацій. З огляду на необхідність покращення іміджу компаній в умовах зростаючої конкуренції доведена доцільність активного використання соціальних мереж для проведення зовнішніх онлайн комунікацій. Для забезпечення ефективного використання соціальних мереж для зовнішніх комунікацій необхідним є запровадження відповідного етичного супроводу таких комунікацій. Тому для покращення іміджу компаній було запропоновано розробляти і впроваджувати в діяльність етичні правила комунікацій працівників у соціальних мережах, а також розроблено практичні рекомендації щодо поводження працівників у соціальних мережах.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectімідж компаніїru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectонлайн комунікаціїru_RU
dc.subjectетика комунікаційru_RU
dc.subjectцінностіru_RU
dc.subjectкорпоративна лояльністьru_RU
dc.titleЕтика комунікації працівників у соціальних мережах та її вплив на імідж компаніїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Етика комунікації_Майстренко_Андрійченко_Близнюк.pdf262,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.