Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27628
Title: Етика комунікації працівників у соціальних мережах та її вплив на імідж компанії
Authors: Майстренко О. В.
Андрійченко Ж. О.
Близнюк Т. П.
Keywords: імідж компанії
соціальні мережі
онлайн комунікації
етика комунікацій
цінності
корпоративна лояльність
Issue Date: 2022
Citation: Майстренко О. В. Етика комунікації працівників у соціальних мережах та її вплив на імідж компанії / О. В. Майстренко, Ж. О. Андрійченко, Т. П. Близнюк // Економіка та суспільство. – 2022. – Вип. 38.
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність запровадження етичного супроводу комунікацій працівників через соціальні мережі для покращення іміджу компанії. На основі аналізу останніх досліджень у сфері формування іміджу компанії виявлено, що в умовах цифровізації суспільного життя істотно змінилася значущість факторів, які впливають на формування іміджу компанії. Ці зміни відбулися в бік зниження вагомості таких традиційних факторів, як зовнішнє середовище компанії (дизайн інтер’єрів) та вигляд її працівників (зовнішній вигляд та поведінка) і посилення впливу факторів присутності в Інтернеті та зовнішніх онлайн комунікацій. З огляду на необхідність покращення іміджу компаній в умовах зростаючої конкуренції доведена доцільність активного використання соціальних мереж для проведення зовнішніх онлайн комунікацій. Для забезпечення ефективного використання соціальних мереж для зовнішніх комунікацій необхідним є запровадження відповідного етичного супроводу таких комунікацій. Тому для покращення іміджу компаній було запропоновано розробляти і впроваджувати в діяльність етичні правила комунікацій працівників у соціальних мережах, а також розроблено практичні рекомендації щодо поводження працівників у соціальних мережах.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27628
Appears in Collections:Статті (МБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.