Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27896
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРожко В. І.-
dc.date.accessioned2022-06-24T21:48:51Z-
dc.date.available2022-06-24T21:48:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРожко В. І. Інтернет-технології стимулювання продажів / В. І. Рожко // Маркетингова освіта в Україні: матер. V міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7-8 жовт. 2021 р.: тези допов. – Київ, 2021. – С. 359-360.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27896-
dc.description.abstractНайефективнішим засобом комунікації та реклами у сучасних умовах ведення бізнесу стає мережа Інтернет. Для вітчизняних виробників, доцільним є розробка web-сайту, що дозволить побудувати ефективну систему взаємодії зі всіма суб'єктами ринку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінтернетru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectресурсru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectсайтru_RU
dc.subjectбізнесru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectтехнологіяru_RU
dc.subjectрекламна кампаніяru_RU
dc.titleІнтернет-технології стимулювання продажівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mou_21-105.pdf516,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.